Wednesday 29 February 2012

DEAR ALLAH

assalamualaikum
fuang fuang (meniup habuk kecil disekitar blog ini) hover taw. . ya ALLAH lama sangat x create post baru kan? memang x dak sapa pon baca blog nie. cuma i rasa blog nie dah mcm diari kedua. =0 bagi i la kan...migth be bila i dah tua nnti. ada cucu nnti. aiiiicewahhhh. cucu i boles la stalk blog TOK UMMI dia . teheeeee. . . sekrg petang2 musim hujan. terbantut la aktiviti riadah petang i bersama keluarga tercinta. so bored . . aehhhh. baru2 nie i pulang ke bandar bukit mahkota. . 5 hari jugak rasanya di bangi. . ini smua gara2 menemani sepupu i yg dftar masuk LIMKOKWING! ya ALLAH everthing is expensive . u know. . hostel pon condo. . kalu la aku( dah penat gedik guna I) .tendang2 semua benda gara2 meronta2 nak masuk situ alamatnya 24 jam babah aku menyangkoi batas bendang dia nak cari duit. OMG x mampu sangat taw. . 

okes! berbalik kepala title. dear ALLAH. alhamdulillah. sejak menjadi penggangur nie aku bnyak membaca buku2 yg ilmiah . babah pon ada la beli 3 4 buah buku. insyaALLAH buku last akan habis lagi seminggu. bnyak paedahnya aku dapat . kemanisan iman 2 dah mula menjalar mekar =) . .semoga ALLAH merahmati kehidupan ku dan keluarga . . amin. banyak ujian aku rasa aku hadapi kali nie. . insyaALLAH. aku tempuhi dengan sabar.




No comments:

Post a Comment