Saturday 17 March 2012

hajat dan harapan

assalamuallaikum =) lama x update kan? cuti sekolah la nie. even aku dah x sekolah. tapi kenduri kendara sungguh banyak gila. bertambah la kalori dalam badan aku yg duk sedia membesaq la nie. .maklum lah 3 bulan hanya goyang juboq . . fyi. or memang dah sedia inform result spm 21.3 . dengan penuh harapan dan berhajat mudah mudahan mendapat keputusan paling terbaik atas apa yg aku usaha kan selamanie. amin ya robbal'alamin. .harapan aku nak dapat result yg cemerlang. dan paling penting hajat aku.! nak buat mak ngan babah tersenyum =D. sama2 berdoa . pejam celik pejam celik kejap ja masa berlalukan. apa2 pon. kepada sahabat2 baik semoga kita semua mendapat keputusan cemerlang. x lupa jugak kepada warga 5 averrose. warga facebook batch spm 2011 n semua yg mengenali diri nie di mintak supaya berdoa untuk saya. terima kasih! jasa anda hanya ALLAH yg mmpu membalas. selamat malam . (doakan jugak esok lulueh jpj hahha). babah kata kalu dapat elok sekoq ja lembu tumbang. kalu x elok dua ekoq tumpang pasai kenduri sambut menantu. kejam kan? =l hummmmm .



kan best kalu jadi kecik sampai bila2 pon!

No comments:

Post a Comment