Sunday 8 January 2012

2012

assalamuallaikum . . hye guys. how r u? just fine? okeyh!. 2012. semua org ada azam kan bila dah masuk tahun baru. mcm2 azam ada. 2 la nie la kan. tapi azam aku untuk tahun 2012. nak capai azam yg x tercapai tahun lepas. . tapi terpikiaq balik. apa yang x tercapainya? apa yang dah tercapai? emhh runsing difikirkan. ya sudahlah. mungkin yang tercapai 2 adalah. status aku. bukan gelaran pelajar sekolah lagi buat tahun 2012 =) so. kawan2 syasya x dak la nak buli aku sangat "budak sekolah budak sekolah" so demmm depa semua . btw. . x boleh la nak angkuh sngat cakap dah x kan sekolah. coz aku ada jugak perancangan nak masuk form 6. cita2 aku lepas stp nak masuk maktab. . . insyaallah! . . semua ini bergantung kepada rezeki yang dapat. . elok result spm aku elok la tempat aku stdy. ya allah mintak2 rezeki allah bagi kali nie sangat alhamdulillah! aku nak banggakan mak ngan babah! ya aku nak. sambung pasai azam lagi. . berazam tahun nie dapat lesen.insyallah i'll get its. yeahhhh beebeh! . .kalot duk buat lesen keta moto. . biaq senang pergerakkan aku. . .btw. emh fyi. . 3.1 hari 2. aku dapat call dari kak azza. . ajak g butik  dia. . so aku pon pujuk la babah. . nak p mulanya babah mcm berat. yo la. selama nie x dak spa kot duk main amek aku sana sini. kecuali kak nus.kak zura. abg iqbal. kak mus.syasya. . org lain x penah plak dapat lampu hijau babah ngan mak ,. so nak dijadikan ceqita. babah ngan mak bagi. . dalam koi 10.30 mcm 2. kak azza pon smpai ngan aiza n iqbal. mak pon duk sembang2 ngan kak azza sebab aku duk siap punya la lama. biasalah. marka syasya memang gini. hahah.(whatever) . dah siap2 semua. mcm biasa. (mak peluk cium aku apa semua) mak pesan kat kak azza jap g dia mai amek kat butik. .x pa la. . dah smpai butik kak azza . aku ngan kak masak2  okeyh ! berpandukan buku resepi 365 hari resepi masakan. kak azza dah pandai masak okeyh!. . gilak baq angg. buku 2 memang mujarap.edisi khas kat popular ja. promote sat,... so syasya. kalu u nak i pandai masak beli la kan buku 2 ( muka mintak dibelanja .x mahai. rm39.90  ^^ ) .. dah siap masak apa semua. kak azza dapat call suruh antaq barang  kat kawan dia kat stesen bas jitra. so ak pon ikot la. sumpah tabiat aku. bila naik kita  x pernah aku pakai seat belt. except aku naik keta ngan syasya ngan kaknus ja aku pakai. . memang liat gila nak pakai. time naik ngan kak azza masa otw nak balik butik baru tergerak hati nak pakai 2 pon masa dekat maybank jitra dah. . . . dalam keta maybe ralit duk sembang. . 3.1 plak hari 1st bukak sekolah so trafik ligth depan esso sekolah men. tanjung pauh 2 baru menyala. . proton saga depan keta kami break . . aku memang dah nampak memang x leh elak langsung. tepi kami trailler. aku pegang handbreak pegang pintu tepi. mengucap. . (actly x dan habeh pon ) DUMMMMMMMMMMMM kami dah liwatpunggung keta depan ( bak kata arip hamizi) ! >,< memang cuak gila. . disebabkan rentapan kuat seatbelt. maka bahu aku terkehil perut aku berbirat. mujoq la aku nie pendek. dashboard keta satria neo dengan cermin jauh. so x la terhantuk kuat kepala aku. alhamdulillah. syukur. aku dah qeyau mcm mak hilang anak. kak azza tnya. sayang okeyh? aku lagi koi qeyau deraeh. . enjin berasap. aku still dalam keta sebab terkejut lagi. kak azza tarik aku keluaq. peluk aku! tenang sikit!. aku terkejut gila2 sebab jadi depan mata. subhanallah! terima kasih ya allah. . x berani call mak ngan babah. aku takut depa risau . aku call syasya. dia pon pulon cemas lebih pada aku nie parah gila. (okeyh terima kasih yayang 4 ur kecaringngan) .kak azza. . kecian dia. . mccm2 dia pikiaq. . kak sabaq nah. . . . keta 2 memang aakan habis ber k k bila p repair. . keta abg uwais. . thanks abg uwais . x marah x apa. cuma dia risau mangsa xcdnt nie. dia langsung x peduli keta. memang seorg abg yang baik. . . . . terima kasih . bila aku nak amek lesen aku tengok pic nie aku jadi fobia cm na tah!


aku berjanji lepas nie aku nak drive sangat berhemah!-janji-


alhamdulillah!> aku ngan kak azza selamat <

pesanan buat warga pemandu. berhati2 lah dijalan raya. ingat org yang tersayang. . =) mak ngan babah mujoq x marah. siap babah kata 'kalu bah x bagi kak p mesti kak x jadi mcm nie '  babah! kakak rasa nak qeyau babah kata cm 2. x dak apa la. takdir allah nie semua. . selamat malam.. . . btw! syukur gila. dapat jumpa kawan baik lama. dah 3 tahun dh cari dia. masa buat lesen baru jumpa. ohh tyra . i love u. 





No comments:

Post a Comment